"ІДЕАЛЬНИЙ ТАРГЕТИНГ 2.0"

Створіть | рекламу в
Facebook & Instagram, щоб вийти на новий рівень!

20% від кожної продажі
підуть на допомогу Збройним Силам України
Ми використовуємо файли cookies, щоб зробити наш сайт максимально зручним для вас. Продовжуючи використання нашого сайту, Ви висловлюєте свою згоду на використання файлів Cookies на Вашому пристрої. Детальніше...

Головні причини, через які люди заходять в інтернет — покупки та відвідування соціальних мереж

Навчіться перетворювати їхню увагу на прибуток!
Популярность
Бізнесменам
Час дізнатися як масштабувати свій бізнес потужною рекламою та збільшити прибуток
Бизнес
Рекламщикам
Час прокачати скіли, щоб говорити з керівництвом про підвищення з/п та кар'єрне зростання
Диалог
Майбутнім зіркам
Найкращий момент навчитися самостійно отримувати високі чеки, працювати звідки завгодно та кайфувати

ПРО НАС КАЖУТЬ
Сергей Балыков

Сергій Баликов

Засновник OMHOME. 8 років у рекламному бізнесі. Автор курсу
Я успішно керую командою, яку створив з нуля, без "допомоги" та інвестицій. Перший продаж зробив сам "у холодну" на 18-й день від початку самостійного шляху. З того часу рекламу наших клієнтів побачили мешканці 87 країн світу. Мої навчальні продукти купують у 26 країнах.

Зараз моє головне завдання – контроль бізнес-процесів, стратегічний розвиток ключових клієнтів та безперервне навчання команди + студентів.

Понад 1 500 фахівців та підприємців навчилися у нас. Серед них можете бути Ви.
УСПІШНІ ПРОЕКТИ
Bang & Olufsen
Mercedes Benz
rezina.cc
ideastore.ua
Ducati
Omega Render
Jeep
CG INCUBATOR
Эверест Центр Комплектации
Loewe.
Prego обувь и аксессуары
Кинотеатр Мультиплекс
Oak Grove Town
Малибу фитнес
Каскад Бетон
Даринок
Crispy
Kia
Smart
Market Plaza
Mamamia
ilaya
Хвиля Здоров'я
Gelios
Shine Bright
RDX
Opel
HYP
BoxPark
icsi
Dievo clinic
Bali Body
Feelings
InBag
Geely
IDS lasers
Emmelie Delage
Lumel Dental Clinic
Modnotak
Яблуком
Chery
Probka resto&music hall
Avrora Group
Vertuta
RDX центр фитнеса и бокса
Хвиля здоров'я
Avic.ua
Сеть солярий-клубов Sun Rise
Fresh Dressing
Оливье
Силбуд
Best Brands
Вища школа адвокатури
Медопром
Coastal Florida Homes
NYA Cosmetics
The Space
Tehno World
Letter_K
Platinum Laser

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА

• Формує попит
• Використовує інтереси та поведінку людини
• Потрапляє точно в ціль
• Повертає клієнтів та залучає нових
• Дає величезний обсяг інформації
• Створює комунікаційний міст із Ц/А бренду
• Автоматизує бізнес
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ЧИМ ВАМ СПОДОБАЄТЬСЯ КУРС

Понад 8 років досвіду
Шлях та унікальний досвід професіонала, який створив одну з найсильніших digital-команд, зібраний в курсі для вас
Стратегія
Уроки присвячені стратегічному підходу до використання реклами для отримання потужного ефекту
Зручність
Навчання відбувається у режимі online. Ви не витрачаєте час на переміщення та знаходитесь у комфортних умовах
Психологія
Це більше, ніж просто набір навичок використання реклами. Ми вчимо розуміти процес та цільову аудиторію
Інструментарій
Ви отримаєте досвід роботи з найефективнішими та найпросунутішими інструментами Facebook & Instagram
Без води
Концентрована практика, акценти на найважливіших елементах рекламної кампанії
87+
Країн охоплено рекламними кампаніями
74.9+
Мільйона людей дізналися про наших клієнтів
1 500+
Фахівців та бізнесменів навчилися у нас
4 625+
Успішних рекламних
кампаній
ЗАДОВОЛЕНІ КЛІЄНТИ
Родіон Фархшатов

Співзасновник інтернет-магазину "Shine Bright"

Зіткнувся з тим, що його експертиза в рекламі Facebook і Instagram вища, ніж у більшості SMM-агентств. Після отриманого смм-аудиту зрозумів, що готовий передати управління рекламою команді "OMHOME" одразу.

Цілком задоволений співпрацею!
Іван Голуб

"Еверест" – досвідчена команда. Вони спеціалізуються на системах опалення, водопостачання, каналізації та професійного очищення води. Просувати за допомогою Facebook проект у такій ніші – завдання непросте.

За два місяці OMHOME вийшли на цільовий результат. Вся робота виконується вчасно. Задоволений, раджу всім!
Артем Купріяненко

Засновник та керівник проектів "CG Incubator" та "Omega Render".

Ділиться досвідом просування своїх проектів у соціальних мережах із Сергієм Баликовим та командою "OMHOME". Артем на прикладі власного бізнесу підтверджує важливість грамотної взаємодії з цільовою аудиторією.
Тетяна Чекмарьова

Керівник центру фітнесу та боксу "RDX"

Вважає, що на сьогоднішній день вже недостатньо просто створити хорошу послугу та місце для тренувань.

Тетяна говорить про можливості SMM для спортивної тематики та результати співпраці з командою "OMHOME". Дякує Сергію за результат.
Віталій Ампілогов

Засновник та керівник Театру Екстремального танцю, менеджер компанії "Seans", арт-директор розважального комплексу "Nebo"

Розповідає про свій досвід SMM співпраці з Сергієм Баликовим та командою "OMHOME". А також про важливість оперативної комунікації із підрядником, яку він отримав.
Олена

Представник "Prego.ua"

Розповідає про довгі пошуки хорошого смм-фахівця та рішення делегувати свої smm-завдання Сергію Баликову.

Результат перевершив очікування. Приріст у продажах +482% вже першого місяця роботи!
Дмитро Чорний

Директор та співзасновник мережі фітнес-клубів "Малібу"

Розповів про те, що реклама в соц. мережах – це найвигідніший інструмент для його бізнесу на сьогоднішній день. Про те як він познайомився із Сергієм Баликовим та командою OMHOME.

Дуже задоволений результатом, добре спрацювалися!
Ксенія Кучеренко

Маркетолог "Ideastore.ua"

Сергій налаштовує для нас рекламні кампанії у Facebook та Instagram. Він добре знає технічну сторону SMM і завжди пропонує нові ідеї щодо оптимізації наших рекламних кампаній. За час співпраці з ним я багато чого навчилася.

Бажаю йому продовжувати так само. Спасибі!
Амір

Координатор проекту "BoxPark"

"BoxPark" відрізняється від традиційних торгових центрів. Це два ключові елементи: шопінг та прогулянка. Амір дякує OMHOME та Сергію Баликову за якісно виконану роботу у сфері смм-просування.

Ми дуже задоволені результатом, співпрацюватимемо далі. Всім рекомендую!
Наталія Роєнко

Засновник та керівник проектів "Arkadoo" та "AZ-Way"

Навчання за кордоном – це не "купити хліб у сусідньому магазині".

Роботою SMM за програмами, відповідями, якістю матеріалів та контент-планів задоволена! Вражена швидким зв'язком та звітністю. Рекомендую!
Остап Петренко

Актор дубляжу та озвучки. Відеоблогер

Під час розвитку каналу YouTube зіткнувся з його блокуванням через нечесну боротьбу конкурентів.

Ділиться досвідом співпраці з OMHOME у просуванні свого каналу YouTube та вирішенні нестандартних завдань у процесі.

ФАКТИЧНИЙ РЕЗУЛЬТАТ КУРСУ

Ми гарантуємо результати навчання.
Інакше повернемо гроші.
76%
Учасників
З "нуля" і повертають витрачені гроші у перший місяць після закінчення
навчання
83%
Студентів
Приходять на курс, щоб підвищити свій рівень знань та кратно збільшити
доходи
90%
Випускників
Рекомендують пройти курс навчання в OMHOME своїм друзям та колегам відразу після його закінчення
ВІДГУКИ СТУДЕНТІВ
Зоя успішно закінчила курс "Ідеальний таргетинг"!

Вона старанно виконувала всі домашні завдання, і ставила різні питання в ході курсу. Результат не змусив на себе довго чекати.

Відразу після проходження курсу перший продаж та інтенсивний трафік на сайт.

А чого чекаєте Ви? Дійте!
Ілона ділиться досвідом навчання у Сергія Баликова одразу за двома напрямками:

1. Google Analytics.
2. Створення та настроювання чат-ботів у Facebook.

Реєструйтесь, станьте затребуваним smm-фахівцем вже зараз!
Лєра ділиться враженнями від курсу Сергія Баликова щодо настроювання таргетованої реклами в соц. мережах.

У online-режимі вона освоїла стратегію налаштування реклами у Facebook та Instagram. І успішно користується здобутими на курсі знаннями.

Дивіться та приєднуйтесь!
Юля розповідає про результати навчання SMM з нуля до спеціаліста на курсах SMM Сергія Баликова.

Основний напрямок навчання у Юлі — формування та реалізація контентної стратегії у Facebook та Instagram.

Включайтесь, запишіться на курс!

ПРОГРАМА КУРСУ

1
Перший блок
1.1 Створення рекламного кабінету
1.2 Управління способами оплати
1.3 Ліміт витрат та баланс у рекламі
1.4 Безпека та доступи
2
Другий блок
2.1 Стратегія вибору цілі рекламної кампанії
2.2 Особливості та користь алгоритмів Фейсбук
2.3 Налаштування кампанії/групи оголошень
2.4 Правила маркування
2.5 Управління бюджетом
2.6 Планування графіка реклами
3
Третій блок
3.1 Стратегічне управління аудиторіями детального націлення
3.1.1 Регіональні критерії
3.1.2 Правила роботи зі статтю та віком
3.1.3 Мовні фільтри
3.1.4 Поведінкові фактори
3.1.5 Інформація про користувачів
3.1.6 Інтереси
3.1.7 Перетин/виключення/сегментування аудиторій
3.1.8 Оцінка розміру ц/а
3.1.9 Розширення/звуження аудиторій
3.2 Зв'язки
3.3 Швидке масштабування за допомогою збережених аудиторій
3.4 Marketing researсh за допомогою рекламного кабінету
3.5 Алгоритм зростання kpi's з допомогою ц/а
3.6 Приховані аудиторії
4
Четвертий блок
4.1 Розбір плейсментів
4.2 Пріоритети у показі реклами
4.3 Правило "Торкань"
4.4 Вплив реклами на впізнаваність бренду
4.5 Вплив пізнаваності на ефективність РК та бізнесу в цілому
4.6 Сегментація пристроїв та операційних систем
4.6.1 Списки блокування та виключені категорії
4.7 Оптимізація цілей оплати
4.8 Стратегія керування ставками
4.8.1 Психологія аукціону
4.9 Вікно конверсії
5
П'ятий блок
5.1 Користувальницькі аудиторії
5.2 Збільшення LTV, Up-sell та Cross-sell за допомогою реклами
5.3 Списки клієнтів
5.3.1 Трафік сайту
5.3.2 Дії у додатках
5.3.3 Дії офлайн
5.3.4 Залученість
5.3.5 Стратегія Look-alike аудиторій
5.4 Перетин користувацьких та збережених аудиторій
5.5 Створення «розумних» воронок
5.6 Робота з чернетками
6
Шостий блок
6.1 Оголошення (сама творча тема)
6.2 Формати, види та призначення
6.5 Правильний вибір графіки
6.3 Психологія передачі
6.3.1 Tone of voice
6.3.2 Цінності бренду
6.4 Структура ефективного тексту
6.5 Управління емоціями
6.6 Адаптивність
6.7 Автоматична розмітка
6.8 Навігація та інструменти
швидкого керування
6.9 Робота з пікселем
7
Сьомий блок
7.1 Наскрізна аналітика, від показу до ROAS
7.2 Дослідження попиту на продукт за допомогою РК
7.3 Розбір kpi's
7.4 Проміжні та кінцеві показники ефективності
7.5 Взаємозв'язок аудиторій
7.6 Очевидні та приховані параметри
7.7 Ефективна робота з даними та оптимізація
7.8 Моделі поведінки користувача
7.9 Формування звітів
8
Восьмий блок
8.1 Звіти
8.2 Мета "Отримання лідів"
8.3 Створення автозаповнюваних лід-форм
8.3.1 Ціль "Залученість"
8.4 Каталоги товарів
8.5 Динамічний ретаргетинг
8.6 Налаштування та використання офлайн-подій
8.7 Індивідуально налаштовані конверсії
8.8 Автоматизація реклами за допомогою правил
СКІЛЬКИ КОШТУЄ?
ЗАБРОНЮЙТЕ КУРС З МАКСИМАЛЬНОЮ ЗНИЖКОЮ ЗАРАЗ. Встигніть до зростання цін!
Курс
"ІДЕАЛЬНИЙ ТАРГЕТИНГ 2.0"
головний курс у нашій базі!
99 USD
359 USD
- Вільне вивчення
- Доступ до закритих майстер-класів із відповідями на запитання
- 8 блоків навчання
- Освітній кабінет
- Доступ до бази знань 24/7
- Суперціна
- 687 хвилин інтенсивних занять
- 2 секретні бонуси
ВІДПОВІДІ НА ВАШІ ЗАПИТАННЯ